Abstinens och dåligt humör

Nu är det tolv timmar sen den sista snusen snusades, och jag känner redan att kroppen icke mår bra.
Det är nu eller aldrig, jag har inga pengar kvar, kanske en tjuga i plånboken och min nordea-spargris som jag har massa mynt i. sen är det slut.
så jag känner att iallafall nu, så ska ja sluta snusa, för det visas ju klart och tydligt att jag inte har råd med det.

Ikväll ska jag nog ta mig ett glas vin eller två för att lugna nerverna.
sen ska jag nog baka lite, vad vet jag inte ännu men jag behöver hålla mig sysselsatt.
annars kommer jag bli totalt galen.

Nu luktar det stekt bacon i köket, vi ska käka pastasallad ikväll.
det var min önskan, har inte ätit något än idag, har druckit en kopp te och ett glas vatten.



Goodbye my lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0