Alla hjärtans dag!

Hallå!
Kom hem från therese för ungefär 40 minuter. Det blev bara jag, elin och therese, vi kollade på jason och en chucky film och krängde chips med dippa, popcorn , läsk och lite äckligt vin som jag ville bli av med.
Satan vad vi skrek, elin först sen vi för vi blev rädda för elins skrik haha, och självklart för själva jason med, och filmmusiken! den gör ju hela filmen! vid ett tillfälle så höll jag huvudet under filten men när ljudet kom skrek jag ändå haha.
Jag har kunnat adoptera ungen i chucky-filmen , så himla söt!
han gjorde frukost på sängen åt sin mamma fastän det var hans födelsedag, så misslyckades han med allt, det rostade brödet blev svart och en stor klump smör på det, sen när jag gick med brickan så spillde han ut halva glaset juice och mjölken, åååh så söt.

Sen somnade elin i therese´s säng, therese i säcken på golvet och jag halvt i bäddsoffan, alla sov nog vid 2.
Imorse väcktes jag av elin som hade min mobil som det ringde för fullt i.
Det var mamma, som berättade att dom hade nu bokat resa till grekland, så 14e augusti åker jag, mamma, pappa, moster, sven, caesar och cosmos till grekland :) riktigt gött!

Sen blev det en välbehövlig frukost, riktigt gott.
Sen kollade vi massa kenny starfighter, fyfan vad bra! dagens barn/ungdomsprogram suger, men på gamla goda 90-talet så var allt bäst! nu är allt tecknat eller animerat, så kasst!

Jag och elin tog tåget hem klockan tre.
sen har jag inte hunnit med mycket, kaffekoppen och datorn.
ska laga middag till mig och eddie ikväll, hoppas det blir uppskattat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaaahh, Kenny Starfighter! =D Bara så bäst! "Woollie woollie" eller hur det nu stavas xD

2009-02-14 @ 18:17:46
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0