Dagens

Idag vaknade jag vid tre så nu är jag åt helvetes pigg.
vid fem åkte vi hem till sara och erik och åt middag.
blev egenfångad fisk med päror, sås , grönsaker och sallad, mycket gott!
efter det blev det fika och sniff på pappas äckliga fisar, till och med han led av dom haha.
vi fick utrymma rummet, riktigt illa.

Idag har jag även gjort ett köp.
ett par stövlar, dock inte "äkta" men tycker dom är sjukt snygga anyway.
Så nu är jag några hundralappar fattigare.

Snart kommer eddie hit med guitar hero =)
ska bli kul som tusan.

Imorgon blir det massa plugg på projektarbetet i skolan, vi har äntligen fått våra tummar ur rövarna och skrev ganska mycket i torsdes på bibblan.
vi har iallafall två veckor tills det ska vara inlämnat så det är bara att köra på!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0