Endast 5,5 timmar kvar

Sitter och tittar på jon & kate +8 nu, finns inte mycket bättre , jag är inte så stort fan av ally mcbeal eller allt annat som visas vid denna tiden.
Jag har kommit på en väldigt viktig sak jag ska göra snart.
tänkte göra en lista, på allt som ska göras.
till exempel student - kläder, gäster, mat, inbjudningskort osv.
sen kommer balen - boka skräddare, planera accesoarer, spara pengar osv.
sen massa läxor - projektarbete, prövning, omprov osv.
känner att det är så mycket nu, jag är helt på en annan planet.
jag fattade först nu att det var fettisdagen i tisdes, och jag åt ingen semla?
jag är helt borta i min lilla skalle, jag måste börja planera in alla saker.
jag har ingen som helst ordning på mitt liv, jag har så MYCKET som ska ordnas och fixas och planeras in och allt. jag blir galen på att tänka på allt som ska göras, har redan druckit en kanna kaffe och ska snart ner och koka en  kanna till.


Imorgon blir det utbildningsmässa på yllan i kristianstad, vi tänkte ta tåget 10.40 så jag går väl härifrån vid tio så kan jag och madde dricka kaffe och ha ett "gytt snack" som hon hade sagt :)
Nej, kaffe och planering.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch ja, tala inte om det. Ta det lugnt bara så att du inte får stressmage. Jag fick det typ två veckor innan studenten, för jag var så stressad över allt som inte hunnit bli fixat än. Där gick en hel helg utan att jag kunde få ner en bit mat. Mamma sa åt mig att stressa ner, för annars hade jag kolapsat lagom till studenten. Helt sjukt att man ska stressa upp sig för en sån sak egentligen...

2009-02-26 @ 10:07:54
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0