Fredagen den trettonde

Idag är det fredan den trettonde, och jag brukar inte vara skrockfull
men denna dagen brukar jag ändå va lite nervös på.

Hade prov i skolan och jag tror det gick bra, känns ändå rätt bra.
jag hoppas på ett godkänt iallafall.
Efter skolan blev det mat, sen upp till stan med elin och madde, sen mötte jag carro och följde med henne upp till lägenheten, riktigt fin var den! Köket var nog snyggast av allt, riktigt coolt!
Sen gick jag bort till kvantum för att hämta ut mina stövlar som kom idag,
dom var inte så snygga som jag trodde, såifall om man drar ner dom lite, annars ser dom jätteklumpiga ut.

Ikväll är det movienight och slumberparty i ett hemma hos therese.
det blir jag, elin, madde, therese och kanske josse?
Blir skräckfilm och chips :) hoppas att therese nu har fått hem någon chucky-film.
Jag köpte chips på kvantum, 50% less fat, hoppas dom är goda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0