Limewire

jadå, nu sitter jag och laddar ner lite musik.
fick nyss en himla massa klagomål från min far som sitter i rummet intill och tittar på tv, ljudet på datorn var tydligen för högt och han sa "antingen sätter du på dig hörlurar eller så går du upp till din egen dator och lyssnar på musik!" så ska upp till min kära gamle vän mp3n och spränga lite högtalare, på mitt rum sa han. och jag kan ju inte hjälpa att golven och väggarna är jävligt tunna.

känner för att störa mig idag.
han har ändå suttit vid tvn hela dagen idag.

jag har även rensat ut hela kylskåpet och slängt massa gammalt skit och möblerat runt lite.
fyyfan , tömde allt i en organiskt-påse  det STANK!
kan ni tänka er gammal majonnäs, sill, brieost, grönsaker, vaniljvisp och allt annat som var där. uschusch.

Jag och eddie var även ute och gick en runda idag, gick på en timme.
kände mig ganska duktig, vill att det ska bli ljust tidigare så att jag hinner med en runda innan skolan.
men jag får väl helt enkelt vänta på våren.

Nej, spränga högtalare var det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0