Lördag

Gud, jag somnade vid sju igårkväll :/
inte konstigt när man sov tre timmar.
var hemma hos sara och på kupan igår med faster milla och kusin sanne.

Dom hade med sig skor,väskor och kläder till oss som var lindas och sannes
helt galet många snygga väskor :) så nu är jag feteglad
sen drog vi till kupan och tittade lite, jag köpte ett mönster till en kappa, en bok och ett armband.
sen var jag hemma hos sara lite, krängde grönsaksbiffar och spanade efter "nakenmannen" som bor i lägenheterna mitt emot saras, han brukar stå naken i fönstret, men han var inte där idag.
sen lyssnade vi på hennes granne ovanför som helt plötsligt började spela dragspel lite över kl 16.00 haha.

Idag kommer eddie hit så ska vi handla lite och göra fruktsallad sen kolla lite film.
Men nu ska jag nog gå och byta om och gå ut och gå en runda :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kommer så bli en fönstertittare när du flyttat hemifrån ;P haha. Det, och catlady, haha ;P absolut inget fel med det =)

2009-02-21 @ 15:14:09
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0