Middag

Har precis ätit middag.
blev sallad på ruccola, oliver, fetaost, paprika, körsbärstomater och gurka gottgott.
Kände inte för kött idag eftersom att jag krängde fem wienerkorvar i skolan haha :)
var fortfarande lite mätt, jag mår lite illa bara jag tänker på korv nu.

Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu.
kanske inte sova riktigt ännu, men iallafall lägga mig bekvämt i sängen och se om där är något intressant på tvn.
eller kanske läsa lite i boken så man blir trött i ögonen, då lär jag somna direkt, eftersom att jag bara sov 2 - 2.5 timmar inatt/imorse. Jag är dock inte så trött som jag trodde att jag skulle va.
kanske ska planera alla hjärtans dag-middagen i detalj och räkna ut vad allt kommer kosta, eftersom att min gamle mor var väldigt skeptiskt till att betala min och eddies finfina middag :)
Jag är dock inte säker på efterrätten, ska nog tvinna vidare på det framför tvn nu .

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0