Morgonpromenad

Godmorgon läsare!
Det blev som sagt ingen sömn inatt och jag har tillbringat all tid här i sängen framför tvn och datorn, och jag lyckades hålla mig vaken :) känns duktigt, så idag blir det skola.
Jag tänkte gå ut och gå en runda nu när det ljusnat, men så kollar jag ut genom fönstret och ser att det är fullt av snö på gatan, trodde det var borta från vägen men tydligen inte så jag skiter i det idag.
känner inte för att halka eller bli nerskvätt av bilar så jag tar det när snön är borta, åtminstonde från vägarna.

Sitter och kollar på the voice just nu, så himla bra.
ska ta och gå ner och göra frukost snart, om kanske 15-30 minuter.

Vi hörs om det händer något trevligt idag.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0