Ny frisyr

Dagen började med en himla massa projektarbete som vi hann lämna in idag.
sen ner till stan där jag var på rockee i ca 3 timmar sammanlagt, kollade när sara, therese, sanne och ida fixade frillorna, dom ska ju vara hårmodeller imorgon, therese och jag var inne på vero moda en runda med, hon visade vad hon skulle ha på sig som modell imorgon, ett par helt underbara "jeans" fast stretchiga som tights nästan, perfekt för mig med lite mer kurvor haha :P så jag var tvungen att testa.
så ett par såna blev det självklart.
medans dom andra väntade på att bli klippta och färgade hos rockee så gick jag bort till hårtotten och klippte mig, aldrig mer.
det blev page med kort i nacken, har nog aldrig haft såhär kort hår, sen jag var pytteliten, men ganska snyggt ändå.
visserligen så är jag nöjd med resultatet, men hon som klippte mig var bara så fruktansvärt otrevlig.
visst, jag var den sista kunden för dagen och hon ville nog verkligen hem men man kan ju vara lite trevlig iallafall. tråkig.
hädanefter blir det bara emelie på headvig, hon är supertrevlig.

det var egentligen tänkt att jag och therese skulle till qbar och spela lite biljard ikväll men så blidde det inte.
så sitter här med lite päremos nu och snart kommer eddie.
jag ska nog baka ikväll, kladdkakemuffins kanske? någon som vill ha sen?



Kommentarer
Postat av: Sara

VArför klipper du inte dig på Rockee då :-)

2009-03-05 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0