Röjning av blogg

sitter och försöker få ihop en lite snyggare blogg nu men jag vet inte om jag lyckats.
har mer finjusteringar jag ska ta itu med imorgon.
Nu är lovet slut och skolan börjar redan 8.15 imorgon :/ lite deppigt
men det är bara att bita i det sura äpplet.

Idag har jag varit med eddie lite grann och sen har jag faktiskt inte hittat på så mycket mer.
Jag har faktiskt ingenting att skriva, vilket är lite udda.
men,  om man tittar på klockan så börjar jag skolan om exakt 9 timmar, jag behöver 2 timmar innan skolan börjar på morgonen så det betyder att jag har sju timmar till sömn, jag vet inte vat jag ska göra :/
vill inte gå in i mina dåliga vanor igen men jag är rädd att jag inte kommer kunna vakna efter sju timmar.

Vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0