Smycken

Yaey! Nu har jag hittat smycken till balen, örhängen och halsband, jag tänkter ICKE lägga upp bild på det eftersom att ni redan har fått se klänningen, så det blir överraskning för er som kommer se mig på balen sen.

Imorgon kanske jag och sara ska hitta på något roligt, det får ni inte heller veta.
utan ni kommer få reda på det sen om det blir av :)
haha vad hemlighetsfull jag har blivit, men visst är det roligare med överraskningar?

Igår var jag i kristianstad och firade conny som fyllde 40 i veckan.
riktigt trevligt och det bjöds på tacos och världens godaste tårta.
nu har jag nog gått upp ytterligare två storlekar.
så ikväll, innan jag ska lägga mig tar jag fram abslidern, eller kör gamla hederliga situps :)

Nu är klockan kvart över fem och jag är utsvulten! När blir det mat?

Det kommer kanske uppdatering ikväll eller imorgon om det nu blir något roligt =)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0