Söndag

aah jag kan inte låta bli det.
men fan vad jag ser fram emot att åka till grekland, eller kreta, eller chania som området heter.
Hotellet är fyrstjärnigt och alla bilder jag har sett är helt underbara, där finns ett gigantiskt pool-område och allt man behöver, inklusive en tennisbana! ska nog hitta nån att spela med och gå ner och spela en runda varje dag innan frukost.

tänk, för mig, flyg fram och tillbaka sen ett fyrstjärnigt hotell i en vecka med frukost och middag blir bara 3435:-  hur billigt är inte det!?
aah, tänk att det är 6 månader kvar, ett halvår.
det låter så mycket, men jag tror att tiden kommer gå snabbt som bara den fram till studenten, och då är det helt plötsligt bara två månader kvar, och dom månaderna blir det förmodligen att jobba så det går ju snabbt!!

Nej, nu ska jag upp på rummet och kolla på gossip girl, missade det förra veckan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0