Studentmössan är kommen!

Riktigt härligt!
Jag var vaken hela natten men lyckades ta mig till skolan och jag var i TID till första lektionen, guldstjärna till granberg.
sen var vi och hämtade våra studentmössor innan lunch, riktigt gött! jag kan inte påstå att jag är snygg i den men ändå.
Jag börjar bli riktigt sliten och känner att jag inte sovit någonting inatt så jag ska nog ta och gå och lägga mig nu, faktiskt.
Så vi hörs väl, kanske.
Och det blir ingen danmark på lördag :/
vi har ingen som kan köra, förutom eddie.
tänkte att man kunde åkt fyra, så man delade cash för bensinen men ingen vill med :(

pöss



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill med, men kan inte bara för UKM, det enda arret under fritidsledarlinjen som jag inte ser fram emot =( så typiskt =(

2009-02-24 @ 21:28:47
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0