Tisdag

Hallå läsare!
Idag gick jag upp vid halv tolv tiden sen kom therese, madde och elin hit.
vi pluggade lite sen bar det av till stan för en fika, det blev pasta istället :)
sen drog jag till H&M för att handla upp min check och tänkte mig lite leggings.
Men hittade en helt underbar vårjacka för 249:- och ett par örhängen för 29:-
Jag bara längtar till våren så att jag får användning för den!
Efter H&M gick jag vidare till guldfynd och skulle se om jag kunde hitta något för dom 65 kronorna jag hade i presentkort där och jag hittade ett halsband för 69.50:- och så fick man en liten smyckesask till, valde ett litet äpple :) hur sött som helst.

Sen kom jag hem och då ringde eddie så jag åkte hem till honom där vi spelade lite kasst ninjaspel, tittade tv och handlade lite gott på maxi, ifall jag följde med så fick jag en mango :) sjukt! 14:- för EN mango! men gott är det :)
Så tänkte göra lite te och skära upp mangon nu och planera lite på rummet, tänkte möblera om så att jag har sängen mot en rak vägg så att man kan luta sig mot väggen när man tittar på tv, det är ju helt omöjligt nu eftersom att jag har huvudändan mot en snevägg.
Och förresten, gammalmodig som jag är så gillar jag att plantera osv, planterade en avokadokärna för någon månad sen och den har börjat växa nu :) haha, kul va?

Här kommer iallafall lite bilder på dagens inköp!


Halsbandet och asken från guldfynd.


Örhängena från H&M



Jackan från H&M




Min kära lilla avokadokärna :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Naww.. fortsätt kämpa lilla avokado! pepping

2009-02-18 @ 00:06:02
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0