Utbildningsmässa

var på utbildningsmässa i kristianstad idag.
jag gick härifrån vid tio och mötte upp madde och elin på stationen vid fem i halv 11
vi åkte paugatåg som therese hoppade på i vinslöv.
väl på mässan var det inte så himla skoj, jag har ju inga planer på att läsa vidare så jag kollade mest volontärarbeter och au pair.
efter mässan drog vi in till en sexaffär haha, therese kan ju vänta sig present därifrån, om hon är snäll haha!
sen försvann elin och då var det jag, madde, therese , elin m och sara kvar. vi gick vidare till favoriten och åt lite, blev falafelrulle, som dock var väldigt liten :/
sen satt vi på donken och skrattade åt lite folk, alltid lika roligt.
sen blev det dags för therese att ta bussen hem så jag och madde drog vidare till åhlens där vi hittade världens snyggaste kaffekoppar, martiniglas, kaffetermos och allt möjligt. helt galet vad snygga grejer där finns.
sen köpte jag lite frukt på torget , ananas och honungsmelon.
sen lite tulpaner till min man med, kände för att vara lite snäll idag haha :P

vi tog tåget tjugo över 3 sen mötte madde kennie och då gick jag hem till eddie.
krängde drumsticks och ananas, sen sov jag i kanske tre timmar. fan vad trött jag var , men nu är jag pigg igen haha.
VAD HÄNDER IMORGON FOLKS? jag vill hitta på något ju.
På lördag blir det quality-time med eddie, vi vet dock inte vad vi ska göra än.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den är en vampyr-berättelse. :P

Härifrån stockholm. Rätt fänslande faktiskt!

2009-02-27 @ 13:11:57
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0