Balen 7 juni

Balen var minst lika bra :)
dock var vi bara 12 stycken från klassen och det var ju lite tråkigt.

vid två var jag och sminkade mig på hudplus hos emma som var superduktig!
var klar vid tre då vi körde bort till t4 för att rösta.
när vi kom hem sa pappa; " du får rösta på vadfan du vill men säg inte att du röstade på miljöpartiet!"
och det gjorde jag. haha!
sen vid fyra kom therese hit och en kvart senare kom även martin, vårt manliga dejt för kvällen.
vid tjugo i sex körde vi härifrån då vår granne, kurtan skjutsade oss i dereas peugot.
jag var så grymt nervös att jag skulle trilla ur bilen eller snubbla i gången.
med tanke på att jag aldrig gått i högklackat , det var dock inte mycket klack på mina balskor men självklart är man nervös.
men det gick superbra, fastän man hade enorma skavsår, fick compeed av frugan så :)

fick trerättersmiddag, förrätten var en räkcocktail som kunde varit godare, men jag är inte kräsen så.
huvudrätten var väl hjortinnanlår om jag inte har helt fel? med potatisrulle och palsternacka?
sen efterrätten var pannacotta och det var den godaste pannacottan jag nånsin krängt.

eddie hämtade oss vid 1 då han skjutsade hem therese sen mig.
började ju jobba sju dagen efter på distansapoteket så det kändes som en bra idé.

kvällen var iallafall helt underbar och jag tackar alla som förgyllde den :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0