day & night

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den grymt dåliga uppdateringen.
har varit mycket med praktik osv.
men nu är jag tillbaka igen :)

vad har jag att berätta?
ååh hade kunnat skriva hur mycket som helst men jag skippar nog det för ingen lär orka läsa ändå.
idag vet jag inte alls vad som händer, ska upp halv fyra, fyra imorgon, ska vara hemma hos sara kvart över fem för att få håret fixat.
sen tar jag tåget till lund 06.24, sen vidare till bjärred med buss där jag blir hämtat av päronen.
sen hem till farmor i lödde där vi ska göra sallad till 600 pers och fixa allt annat.

ska ju grilla gris på SLU i alnarp för ungefär 600 pers.
kommer vara där hela dagen.
så får sova i mammas & pappas husvagn i lomma till lördag, sen in till malmö och checka entre och se om jag hittar skopunkten så jag kan leta student & balskor.
håll tummarna för mig :P

snart blir det duschen sen ner till netto för att handla lite.
päronen åkte ju imorse så vad ska jag äta idag? :O MOS? haha :P




Kommentarer
Postat av: Sandra

Där fanns rätt mkt snygga högklackade där inne nu faktiskt. De där svarta pumsen som jag har på bdb och här på bloggen, fanns faktiskt i vita också, och inte var dem dyra heller =) 149kr, som hittat =) där fanns nog billigare oxå, typ 99kr

2009-05-21 @ 17:50:55
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Sandra

Precis, ja, det är bra tycker jag, för då har man ju lite välja mellan =) och även om du inte hittar tre så om du hittar två får du väl det andra paret för halva priset och det är också bra =)

2009-05-21 @ 20:25:52
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0