koka-kola veins

godkväll kära läsare.
igår trillade mamma lite, hon hade sjukt ont och jag var nästan säker på att hon brutit foten.
så vi åkte upp till akuten när pappa kommit hem.
jag fick agera rullstolschaufför och körde runt henne, upp till röntgen osv.
när läkaren fått röntgenbilderna så hänvisar han oss till ett litet rum där vi ska vänta tills han kommer tillbaka.
( jag antar att det är ett sånt rum dom ger besked till folk när någon gått bort )
jag hittar en psalm och börjar läsa psalmer för mammas fot, som nu skulle lämna denna värld.
haha, tur att inte läkaren hörde mig.


inget var brutet, men hon hade sträckt ligamenten i foten.
inte senorna, men det som håller ihop dem?
inte fan vet jag, jag är inte undersköterska? :P
så hon fick recept på citodon och blev hemskickad.
hon är mer eller mindre handikappad nu och jag får vara en snäll dotter, för en gångs skull :P



jobbat idag, stack sen ner till stan och hämtade ut min klocka som dom lagat.
letade skor till jobbet med, men eftersom att jag är för snål så hittade jag inga.
nej just det, snål är jag inte men jag har en månads innestående lön eftersom att jag är vikarie.
gotta love it!



nu blir det dags att baka lite.
sen hämtar therese upp mig vid 9, då ska vi köra och snacka med sara lite.
sen? ja , det vet jag inte.
men vi hörs.
kanske inte imorgon eller i övermorgon.
men vi hörs iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0