midsommar och sånt

midsommarafton, jag och therese drog ner till lomma och åt med camparna.
haha , läskigt folk på campingen.
liv och lykke, dom sötaste ungarna! haha
sen körde jag och therese till malmö, drog några rundor i rosengård, trodde vi skulle bli skutna. haha!
"när älgen är blå, då är bilen kall"
sen hem mot hässleholm igen.
somnade rätt kvickt.


och igår så drog jag och eddie iväg på en liten skåneresa.
kristianstad-åhus-brösarp-kivik-simrishamn-ystad-smygehuk-trelleborg-malmö och hem.
stannade till vid stens huvud och skulle kolla lite, när vi kommer upp till första huvudet så upptäcker vi att han inte bara har ett utan tre huvud, haha!
södra,norra och östra.
kollade bara från södra dock, ganska mysigt där.
och simrishamn sen, är hela stan byggd av kullersten eller? haha! helt sinnes vilket jobb det måste ha varit.
sen slutade vi med burgerking och dont mess with the zohan i malmö, sen hem.
det var meningen att vi skulle kolla lite film när vi kom hem men jag somnade i soffan, haha!
idag har jag panikstädat för jag trodde dom skulle komma hem tidigt idag, men icke.
ska nog baka lite eller något nu :)
kan slänga upp ett inlägg med bilder till er först.
tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0