bender

vet ni vad det sjukaste är?
dagarna på jobbet har gått så otroligt sakta denna veckan.
men ändå är det fredag imorrn, så veckan har gått fort.
efter jobbet drog jag inom therese för lite kaffe och goda muffins, hon hade hallon daim i dom, oväntad combo men riktigt goda var dom.


nu ska jag strax försöka färga min utväxt, får se hur mycket jag lyckas färga/missa, haha!
är inte så duktig på att färga, kanske kan muta mamma med något så hon hjälper mig :)

och imorrn blir det gymmet med madde, har inte varit där på säkert 3 månader, och jag betalar ändå varje månad men har varit för lat för att dra dit.
men imorrn så jävlar! ska ösa som fan på crosstrainern, har jag tur så är där någon snygging som kan rädda mig när jag kör så hårt så att jag svimmar, för imorrn tänker jag köra all-in!
sen blir det fredagsmys hos therese, pizza, popcorn och solsidan :)


nu är det förresten "bara" 23 dagar till nästa tatuering.
ska ha en text över axeln, så den går längst blommorna över ugglan, det blir nog asfett!
kommer svida så in i helvete och hur jag ska kunna ha bh på mig vet jag inte.
delicia sa att jag kunde gå utan, men då lär jag ha pattarna vid knäna till slut, ahah nej fyfan.
det bästa är om jag silvertejpar dom, plan!
nej nu driver jag, har sportbh som går precis vid halsen och inte över axlarna liksom, så det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0