back to my roots

okej, nu är det dags att sanningen kommer fram.
många säger att jag inte är lik mina föräldrar, eller min syster.
sara är väldigt lik mamma, men jag är egentligen inte lik någon.
jag är dessutom den enda med gröna ögon i familjen.
nu känner jag att det är dags att sanningen kommer fram, kan inte hålla det hemligt längre.
mina "föräldrar" är inte mina riktiga föräldrar, dom tog hand om mig som liten.
en dag när mamma kom in på toaletten så satt där en litenliten blond tös i toastolen.
jag pratade inte språket och var allmänt äcklig efter att ha simmat i avloppsrören.
men dom tyckte att jag var så söt och det hade varit kul för sara att få en lillasyster, även då jag var från en helt annan art.
så dom bestämde sig för att behålla den lilla flickan och bestämde sig för att döpa denne till Emma.
så nu vet ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0