Gekås!

igårkväll bestämdes det att det skulle bli en spontanrunda till gekås idag.
så vi laddade upp med cheeseburgare, kaffe, godis och call of duty hela natten.
vi körde tjugo i sex imorse och det gick lite snabbare än väntat så det fick bli lite fettofrukost på donken i falkenberg.
där var rätt lugnt i början ändå, inte så mycket folk.
men efter någon timme så började det bli lite tjockt.
eftersom att båda hade dygnat och var lagom trötta så blev det inte så mycket handlat.
jag köpte mest småskit som alltid.
lite formar och sånt, kokböcker, strumpor, trosor, någon hårfärg och annat skit, det vanliga.
plus en penisform som skall användas flitigt när jag flyttat hemifrån! haha.
hittade dom grymmaste sandalerna inne på scorett efteråt, men enligt mitt sällskap så var färgen för skrikig, knallgröna! haha.
så jag köpte likadana fast svarta, fan vad jag ångrar mig nu i efterhand. hade jag haft körkort så hade jag kört upp och köpt dom, skojar inte.


har varit hemma ett par timmar nu, är lagom trött.
powernapade lite påvägen hem men det räckte inte, så funderar på att dra ner en bra film och lägga mig i sängen snart.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0