glider fram

drog som sagt ut i helgen.
startade först upp lite hos sara sen tog jag och therese tåget till kristianstad.
löning och inte en jäkel i kön utanför bånken, glider in och tar en hotshot och något att dricka.
det roliga med mig och therese är att när vi är ute så kan vi verkligen släppa loss.
och vi kan dra in på ett ställe och träffa varandra typ en gång och sen hittar vi varandra i slutet igen.
haha jag hittade några helt främmande som jag hade djupa diskussioner med, träffade även en kille som jag lurade att jag var lagd åt andra hållet, han high-fivade mig och drog med mig upp på dansgolvet och presenterar mig för en jobbarkompis och hans ragg/tjej? dansar med dom en stund och vänder mig sen åt några andra och börjar dansa med, haha då tar tjejen tag i mig och säger "neeej du är min!" AHAHA, har han då fixat mig åt henne? fattade ingenting.
therese stack vid halv tre men jag stannade, ska alltid stanna ända in i slutet, även om jag inte känner en jäkel ( förutom mina nya bekantskaper, haha!)
plockade ut min jacka och begav mig bort mot donken för cheeseburgare, påvägen så kommer någon upp bakom mig och håller för mina ögon, då var det snubben från bånken som jag lurade i att jag var lebba, han bjöd på kebabrulle, jo man tackar ja!
sen blev jag hämtad.
mådde lagom dåligt när jag vaknade i lördes, men så värt det! fan vad kul jag hade.
och en lagom fylla, inget bråk eller må dåligt eller något sånt, ett sånt jävla flyt hela kvällen! så ska det alltid va.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0