I don't wanna be

nu jävlar i havet så får ni hålla i hatten, stolen eller något annat som är nära till hands.
för er efterblivna som inte vet om det så fyller min vän therese pragner 22 idag.
och för att fira hennes 22 år och åren vi lärt känna varandra så blir det en bildbomb ni aldrig tidigare skådat.
för att minnas allt det galna och mindre galna vi hittat på.
så nu har jag rensat igenom hela jäkla datorn, hela min bilddagbok och alla mina femtioelva album på facebook så att vi skall kunna blicka bakåt och minnas di gamle tiderna, bilderna ligger i helt random ordning.
har ni ett eller flera barn nära er dator just nu så föreslår jag att förflytta dom till ett annat rum då detta är en smula barnförbjudet, nä så farligt är det inte! lite naket kan förekomma dock, inte på oss såklart! ;)
har ni ett fast tag i er hattajävel nu?
bra, scrolla satan nu då! :)

här har ni ett urval av låtar ni kan lyssna på under tiden ni kollar för en lite starkare inlevelse:

LMFAO – Bounce

Färska Prinzen – Kär I Din Mamma

Vengaboys – Boom, Boom, Boom, Boom!! - Airplay








































































































































































































Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHAHAHAHA LYSSNADE PÅ BOUNCE TILL!

du är tamejfan bäst frugan!

skrattade genom mig alla bilder

2012-03-20 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0