someday

för säkerligen femte gången på en vecka så har min telefon dött på eller påväg till jobbet.
just när jag lyssnat på musik eller lagt den i skåpet.
så idag när den dog när jag hade igång andra versen i somebody that I used to know, så rann groggen över.
så direkt efter jobbet cyklade jag ner till telenor.
"hej jag är efterbliven och har fortfarande kontantkort och vill ha ett abonnemang och en fet telefon men ingen bögiphone"
haha nej så sa jag inte, men jag kunde gjort!
han tittade lika konstigt på mig som alla andra gör när jag berättar att jag fortfarande har kontantkort, haha lever i di gamle tiiierna.
nej men så nu är det fixat! fick med mig en xperia arc s hem, har varit sugen på den innan.
och jag är av någon anledning ganska anti iphone.
kan det vara för att alla har en? och för att jag inte vill vara som alla andra eller ha vad alla andra har.
eller för att jag hört mycket skit om iphone.
det finns faktiskt andra bra telefoner med.
så ja! nu har jag ny, dom skulle fixa över mitt gamla nummer och det skulle ta fem minuter, men icke!
jag får nöja mig med mitt tillfälliga sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0