sam malone

det var ett tag sen jag faktiskt skrev ett inlägg, så det är på tiden nu.
flyttar till ny lägenhet nästa vecka, en tvåa med balkong, nitton mer kvadratmeter än vad jag har nu.
ska bli jäkligt skönt, speciellt balkongbiten!
får antagligen nycklar på måndag eller tisdag, torsdag idag och det enda jag packat ner hittills är böcker, kokböcker och filmer.
men ikväll ska jag ta tag i det.
imorgon blir det gymmet efter jobbet och sen vill jag bara ha en lugn fredagkväll, på lördag ska jag tvätta och lite sånt så det blir bara söndag som jag har mycket tid till att packa.
sen i februari blir det truckutbildning för min del med :)
ska börja plocka dialys på jobbet, dvs plockas direkt på pall.
ska bli spännande! känner att det där lite tyngre passar mig bättre.
 
instagrambilder från igår och idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0