ännu en sömnlös natt

jao, vaknade vid fem idag så det blev ingen skola.
missade också provet i sjukvård och har inte jeanette imorgon men på fredag har vi henne men då ska jag på begravning :/ så jag hoppas få göra provet nästa vecka.
imorgon har jag iallafall muntliga delen av nationella i svenskan, så jag ska plugga på det inatt, det är också en anledning till att jag inte ska sova inatt.
men inatt ska jag inte lägga mig ner en sekund, det gjorde jag igår och det var därför somnade jag vid fyra tiden och vaknade inte förrän 13 timmar efter.

så ikväll blir det faktiskt plugg, ska bara titta färdig på en film som slutar om kanske fem-tio minuter, getting played.
har nyss krängt fyra mackor med kaviar och svart kaviar på, gottgott!

jag uppdaterar kanske lite senare inatt om jag får tid till det.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0