Äntligen 18 !

Idag fyller jag äntligen arton! känns sjukt bra.

Jag vaknade imorse av att eddie stog och sjöng för mig och höll i en mcdonaldspåse :)
han bjöd på frukost och det blev en frukostmacka, mcbagel och kaffe. gottgott!
Jag fick också två presenter nu :) han vet ju hur galen jag är i te och kaffekoppar så jag fick två skitsnygga svart&vita koppar sen flera olika ansiktsmasker, en med choklad :P yummie .
sen blev det massa topmodel tittande och sen lämnade han mig ensam igen :/
så nu sitter jag och lyssnar på massa billy joel.

Om typ två timmar kommer eddie hit igen och då drar vi till maxi.
sen vid fyra är det dags att fixa smörgåstårtorna sen kommer folket vid femtiden.
sen skulle nog jag, sara, sanne, eddie och erik dra till qbar och spela lite biljard och dricka june bug. gooott.

Bakade också schackrutor fast mer än hälften av degen blev i något annat konstigt mönster, jag var lite trött.
har bakat något varje dag i helgen.
I fredes blev det chokladmuffins, i lördes blev det chokladsnittar och igår dom såkallade schackrutorna.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Faster Milla

GRATTIS!!!

Vi ses om 1,5 timme.

Kram.

2008-12-22 @ 15:24:38
URL: http://frisali.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS! :D:D:D

2008-12-22 @ 21:24:43
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0