Det går helt enkelt inte att sova

nej precis, det går inte att sova.
har precis spelat lite crash :)
innan det gjorde jag klart ett arbete på 3 sidor, känner mig riktigt duktig.
idag var det skola, projektarbete i 4 timmar, vi fick tag på ingalill och har bestämt träff med henne nästa måndag.
efter det blev det ett besök hos skoldoktorn, han ställde sig på min rygg ter halft, la hela sin vikt på min rygg och knäckte till den flera gånger, sen gungade han mig på något sätt och drog mitt huvud rakt upp, det knakade lite där också.
han sa att jag har låsningar i ryggen och sa att jag borde prata med en kiropraktor.
men även om en kiropraktor fixar min rygg så lär problemen komma tillbaka igen och om inte värre?
så mamma ska ringa ner till kliniken i landskrona istället. det behöver ju kanske inte gå igenom skolan.
men hoppas verkligen på detta nu, det är ju något jag velat så länge.

efter det drog jag och madde upp till stan, tog inte lång tid innan hon tog sin buss.
så tänkte jag vafan ska jag göra så jag tänkte kolla julklappar till eddie men när jag kommit bort till banken så kom jag på att jag skulle hem till sara idag.
tänkte ju låna något av henne till begravningen eftersom att jag kanske inte riktigt har så mycket av finkläder, inte mörka heller, man vill ju se lite anständig ut.
så jag hittade en svart kjol och en svart kort stickad kofta.
när jag var där uppe så ringde jag till eddie och han kom och hämtade mig :)
hem till honom en snabb runda och där kom vi på att vi var hungriga så vi körde hem till mig.
det blev att jag lagade maten, det blev stekta korvpengar och svamp med stuvade makaroner.

sen packa och hem till eddie eftersom att jag ville sova med honom, gillar inte att sova ensam längre.
dock har jag ju fått panikångest attackgrejer när jag sovit här, eller vad tusan det nu är.
vaknar upp på natten med en panikkänsla av att jag inte kan andas och bara storbölar.
har ingen aning om vad som händer.
sen har det blivit lite plugg och te.
känner mig så fruktansvärt stressad!
jag är inte van vid att det händer såmycket omkring mig, har saker att lämna in till religionen, prov denna veckan, och två prov nästa vecka, begravning på fredag och måste fixa ledighet till det, och kanske julbord på hovdala på lördag, träff med ingalill på måndag och massa massa mer.
jag vet att det kanske inte är så mycket men jag är ju världens lataste och är verkligen inte van vid att det händer så mycket.

Imorgon vet jag inte vad som händer, lär väl förmodligen plugga en massa till provet på onsdag.

nu är klockan två och jag ska upp om fyra timmar, frågan är om man ska gå och lägga sig eller om jag ska starta xbox´et igen? haha, nej men får tänka lite på det :P

nu blev det allt för mycket och ingen lär väl orka läsa ändå.
meen, godnatt och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0