Emma 18 år

Jajemen, blivit firad idag av mammas släkt, fastän jag inte fyller år förrän på måndag.
det blev kakor och lite tårta, fick presenter idag men får mer på måndag.
Jag fick fyra riktigt snygga sjalar av sara, tre par öronhängen, ett av dom hade jag spanat lite på på ur och penn, pengar, martiniset med gigantiska oliver, kakbok av kate och björn :P hon vet ju hur mycket jag gillar o baka så det var en riktigt klyftig present , så ikväll ska det bakas schackrutor =)
Nu blir det tacos, gottgott!
Imorgon ska vi ner till farfar2 och marie i trelleborg, jag ska köra ner dit och sara ska köra hem :P

här kommer lite bilder





Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaa, det är dom =D Jul i Kapernaum har jag på dvd, så du kan kolla in den senare om du vill.. enda dåliga är att det inte är hela, den kalendern hade 30 min avsnitt, och den senare kvarten med Magister Munter, Bio Rio och det är inte med =(.. Elakt av henne, fast jag tror den finns rätt billigt på dvd =), den står som nästa på min lista, Mysteriet på Greveholm och Trolltider, sen har jag alla mina favoriter =)

2008-12-21 @ 13:10:06
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0