En fredag hemma

jao idag fyller elin år och jag skulle egentligen med och fira henne men jag mår inte alls bra,
så jag stannade hemma istället så det inte blir värre.

lyssnar lite på musik, dricker kaffe och bara tittar runt på lite random internetsidor.
Jag är så sjukt sugen på att färga håret nu, jag vill ju ha det ljust, inte ljusblondt! nejnej, utan lite mörk med ljusa slingor eller något liknande. ungefär som serena i gossip girl, hennes hårfärg är verkligen skitsnygg!
tittade lite på ikea också på skohyllor osv. behöver skohylla på mitt rum eftersom att stina ( vår katt ) är duktig på att kissa ner skorna här nere på skohyllan så jag har alla skor på mitt rum med dörren stängd nu. en del står på golvet och en del i en pappkasse så en eller två skohyllor hade varit perfekt.
har ju somsagt inga hyllor i min garderob utan två pinnar som allt hänger på , en tredje hade inte varit fel eftersom att där börjar bli ganska fullt nu så hittade en ställning på ikea för bara 129:- den hade varit en perfekt julklapp =)
jag hittade också en annan tuff skoförvaring, dock inte på ikea. såhär ser den ut
                   

två perfekta julklappar :)

ikväll är det coldplay för hela slanten, den perfekta musiken för en kall och ensam vinterkväll som denna.
nu ska jag fortsätta att kolla runder massa, hör av mig och det händer något intressant eller om jag har hittat något annat roligt :)
puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0