En natt fylld med underbar musik

förstår folk hur underskattat både vh1 och vh1 classic är, har suttit och zappat mellan dom kanalerna nu i ett par timmar och dom har spelat hur bra musik som helst!
Det blir ingen sömn inatt eftersom att jag inte pluggade när jag kom hem från skolan och jag behöver ett par timmar på mig så kör på kaffe och snus inatt och vh1 såklart, så håller jag mig vaken.
oh! nu spelar dom ben e. king - stand by me , så sjukt härlig låt och mannen har en av världens underbaraste röster.
idag har jag inte gjort alltför mycket ändå, har julpyntat lite på mitt rum och spenderat lite tid framför datorn, har beställt foto från polen med, beställde 140 st foto, jag tog ju definitivt fler bilder men det får räcka.
kojak hade specialerbjudande , man fick 100 foto 11x15 gratis och resten betalade man bara 75 öre för så 140 foton plus frakten blev 59 kronor, billigt! visserligen lär dom inte få plats i något fotoalbum men det var ju så billigt och det ska vara skoj att få ha minnena i handen sen, istället för på datorn.

Nej! jag måste skriva upp en radda låtar jag hört ikväll /natt . rekomenderar er att ladda ner.

1. snowpatrol - crack the shutters
2. prince - cream
3. bay city rollers - i only wanna be with you
4. tom petty - i wont back down
5. ami stewart - knock on wood
6. david bowie - ziggy stardust
7. iggy pop - lust for life
8. no doubt - dont speak
9. green day - basket cage
10. tina turner - whats love got to do with it
11. billy joel - we didnt start the fire
12. plain white t´s - natural disaster
13. kings of leon - use somebody
14. oasis - wonderwall

kanske kommer en liten uppdatering sen om jag inte tar mig i kragen och pluggar som jag skulle.

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0