Födelsedagen snart slut

ja då är det bara ca 1 timme kvar av min födelsedag
folket har nu varit här och vi har krängt smörgåstårta som tusan

Innan det så var jag och eddie på kvantum en runda, jag köpte snus, körde på general 35:-
tjejen i kassan frågade om leg och hon bara "åh, grattis! jag fyller också år idag!" antingen skojade hon med mig eller så var det helt enkelt ett sjukt sammanträffande.
snacka om härligt att kunna köpa eget snus :P

Under kalaset idag, vid 7-tiden så drog jag, sanne, eddie, sara och erik till qbar
vi ville spela lite biljard och lagen var sara & erik , jag & sanne.
Jag och sanne vann faktiskt en gång, men resten vann sara och erik, kanske för att erik är 10 gånger bättre på biljard än vad jag, sanne och sara är tillsammans
kostade bara 35 kronor förresten, vi spelade i 1h och 15 minuter, men har man csn-kort så blir det halva priset så det är rätt så gött faktiskt.
Där var ju inte överdrivet mycket folk, men 10 pers kunde där nog ha vatt.
mest 40+are och pack, en göbbe var rätt så full måste jag tillägga, skrek och hade sig

Imorgonbitti kl 10.00 ska jag till frissan och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på med det.
jag fick ju presentkort av sara och erik på 200 så jag betalar max 700:- själv och då är det slingning och klippning.
jag vet ju att jag ska lägga i ljusa slingor men jag vet i tusan inte hur jag ska klippa det.
vill ju ha något riktigt snyggt men samtidigt inte klippa av allt :/
jag får be om hennes åsikt, hon får fria händer nästa, bara att hon måste berätta innan =)
Efter det så blir det lödde, eller vi kör kanske vid fyra-tiden.
ska hem till farmor och farfar och byta julklappar.
så har träffat kusinerna och faster i tre dagar i streck nu :)

Nu sitter jag här med en martini och ska snart upp och kränga kaviar.
så här kommer lite bilder
pusspuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0