Huvudvärk

Jag har en enorm huvudvärk , en sån som sitter bakom ögonen.
kan bero på att jag är enormt irriterad på en person.

Idag har vi varit på "möte" med projektarbetet
och det känns som att det börjat gå smått framåt.

Efter det så var jag och beställde tid på headwig.
Hon vågade inte färga hela håret blont eftersom att mitt hår är väldigt slitet.
så jag får köra på att klippa en frisyr av det hela och lägga i ljusa slingor istället.
det blir nog skitbra.

Snart kommer eddie hit och han ska förhoppningsvis hjälpa mig att plugga.
jag har ju tre prov denna veckan :/
men det blir nog också skitbra.

Nu får jag ta och bege mig till mina tre samhälles-häften.
TJINGPLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0