Huvudvärk

har en enorm huvudvärk just nu, en sån som sitter bakom ögonen.
är sjukt jobbigt och gör ont.
kan bero på att man blir så trött på en person ibland.
konstigt? nejnejnej!

snart kommer eddie hit och förhoppningsvis kan han hjälpa mig att plugga,
jag har ju tre prov denna veckan.

samhälle
sjukvård
religion

uschusch, inget jag vill precis.
men det måste göras.

Har varit på "möte" idag med projektarbetet.
det känns som om att det går framåt och nästa gång vi har det (efter jullovet)
så får vi sätta igång att skriva om det teoretiska.
det blir nog skitbra

Jag har förresten beställt tid hos headwig nu.
hon vågade inte färga hela håret blont eftersom att mitt hår är VÄLDIGT slitet.
så jag tänkte klippa det till en frisyr ( inte mycket kortare ) och lägga i ljusa slingor.
det blir nog skitbra

nu ska jag upp och plugga.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0