Julfrukost och kaffe!

Åkte hem till eddie igår kväll.
julafton blev kanske inte riktigt som jag hoppats men det fick gå, blev glad över mina presenter, jag fick massa pengar och massa annat, bland annat en skohylla, som jag önskat mig.

idag har vi hunnit äta julfrukost, massa lax, korv och sill
eddie sitter och spelar kungfu panda nu, han skriker och har sig, är inte det ett barnspel? haha

imorgon blir det middag här hos eddie, liten del av hans släkt kommer
det ska nog bli trevligt
.fast sen åker vi halv fem på morgonen på lördag, sen ska vi bo på ett fint vandrarhem där uppe.

nu ska jag nog lägga mig i sängen, himla skönt att få koppla av.
det har jag inte haft tid med på sistonde.
man brukar inte uppskatta en sovmorgon till kl 12 innan, utan det va helt normalt liksom-

Kram!


Lilleman var förresten helt konstig igår.
sara tog med sig sin katt hem till oss och lilleman har ju inte träffat honom innan
men det har dom andra.
lilleman var livrädd , naaw.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw, så söt han är, syns at han är bror till mina flickor =)

2008-12-25 @ 14:59:57
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha, så det var på vägen ut därifrån, jaja. Uppfattade det som att det var på vägen in... =S Nej, det är är ju inte så lätt o ropa då inte, haha =)

2008-12-25 @ 15:01:39
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0