Julstämning

jaoo, har pimpat rummet lite idag med julsaker.
har även slått in julklappar också, så har kommit lite i julstämning.
Är sjukt sugen på julsånger och baka julgodis, kanske ska göra det i helgen?
var på överskottsbolaget en snabbis idag och hittade ett glasfat för tjugo kronor och tre blockljus i färgen orange.
gillar Ö&B som fan, ska handla en massa där sen när jag flyttat hemifrån.

Ikväll borde jag plugga, har ett stort prov i sjukvård imorgon men det är ju ugly betty om tjugofem minuter och efter det så är det desperate housewives.
får ta och läsa efter det såifall.

Idag har jag varit ganska så effektiv i skolan, var duktig och skrev en himla massa på ett arbete i egenvården och efter det så hade vi op och där gjorde jag dock inte så mycket men sen hade vi samhälle på det och där var jag faktiskt rätt duktig där också, fastän jag gäspade stup i kvarten, har ju inte sovit mer än tre timmar inatt.
vaknade vid sju imorse och fick för mig att jag skulle baka scones till frukost, och så blev det.
Här kommer lite bilder.

Puss & kram!






Kommentarer
Postat av: Sanne

svar: Tackar jo jag är ganska sugen på att göra de ljust igen.

Jag tycker du ska testa absolut, antingen blir de bra eller inte och då är de bara att färga tillbaka de :)

2008-12-09 @ 21:56:37
URL: http://mabibu.blogg.se/
Postat av: Linda

Men KUSIIIIIN!... har du också blogg. Nu jävlar ska det läsas. ;)

2008-12-11 @ 22:21:34
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0