Kort skola

jo ganska så kort skoldag idag.
somnade vid kanske fyra igår på soffan och sen väckte mamma mig jag vet inte när.
då var jag helt förvirrad och pratade om järn och stål och färg på min blogg :S
så har kommit fram till att jag går i sömnen för hon sa att jag var helt skum ställde mig bara i köket och stirrade på henne sen gick jag ut i tvrummet , hallen och så sa hon jag skulle gå upp och lägga mig och då gjorde jag det.
vaknade vid kvart i åtta på kvällen och hade panik för jag trodde det var morgon och vi började ju 8.20 idag så.
helt borta.

iallafall så gick jag o la mig igen och vaknade vid fem imorse, så vid halv 6 gick jag ner och gjorde muffins, det blev 60 st och jag tog med 30 till skolan så har 30 muffins kvar hemma.
Julavslutning i aulan och lärarna var sjukt roliga.
sen var det dags för carro, maria, louise och jenny att gå på scenen och dom var riktigt duktiga!
sen blev det fika, saft, pepparkakor och mina muffins.
sen upp och kolla på avslutningen igen och sen lite gröt.
dom hade revbensspjäll så käkade det också :P
nu är eddie här och vi tänkte köra till kupan.
sen lite senare, kanske vid 2-3 så kommer olle hit och jag ska göra svea-provet.
så att jag får sälja fyrverkerier sen i värnamo.

uppdaterar kanske ikväll.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0