Kupan second hand

Jag vet att det inte var så länge sedan jag skrev men tänkte bara skriva och berättade vad jag och sara hittade på kupan idag.
Jag tänkte att jag inte skulle hitta någonting och kände mig fattig med mina 50 :-
först och främst hittar jag ett par röda stövlar som var assnygga! 50:- för dom och eftersom att sara hade mer pengar än mig så köpte hon dom, hon tänkte bara använda dom vid ett tillfälle så jag får nog köpa dom av henne sen.

Sen hittade sara två helt sjukligt snygga väskor på ovanvåningen, en liten guldig partyväska och en mörkbrun lite större väska. hon var osäker på den bruna och jag sa att jag lätt kunde köpa den om hon inte ville ha den senare.
Väskorna kostar ju bara 5:- det kan jag kalla galet!

Jag själv hittade ett par leopardmönstrade skor för 20:-

två väskor, en liten grön och en större kuvertväska i beige, det är dock något märke på den väskan men jag hoppas på att kunna ta bort det , tror det är nagellack :/ fick båda väskorna för 5:- styck.

köpte också en liten korgsak i form av en stövel, den var jättesöt och julig och tänkte fylla den med mintolux eller annat gott och ha ståendes på rummet, den kostade 3:- så alla dagens fynd gick på 33:-

helt galet för ett par skitfina skor, dom är som nya! , två väskor och en liten korgfigur.


iallafall här är en bild.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0