Lite nyare

Igår när det var jordskalv, eller några minuter efter så sa mamma
"Ja, nu blir jehovas vittnen glada iallafall!" För dom tror ju på att jorden ska gå under eller vad det nu är.
Och för tio minuter sen så knackade det på dörren och nu står kärringajäveln där ute igen.
Förfan sluta försök värva oss till er jävla sekt!
Visserligen har jag släktingar som är jehovas men dom befinner sig nere i afrika.

Jaja, nog om det . Nu har jag iallafall ändrat bakgrunden igen på min blogg, tyckte detta var lite finare.
Blev så mycket med så mycket färger. Och jag ska göra lite finjusteringar lite senare men inte just nu iallafall.

Skola idag, gjorde provet och det gick hyfsat bra , jag hoppas på ett godkänt iallafall.
Efter det så hade jag egenvård och där lämnade jag in en uppgift så har bara ett prov och inlämningsuppgift imorgon också sen har jag inte så mycket mer att tänka på när det gäller skolan.
Jo just det idag offrade jag mig att baka 29 muffins till på fredag, avslutningsfikan.
Eftersom att skolan, eller omvårdnad inte har mer pengar.
Så Qendresa skulle fixa pepparkakor, jag ska fixa kladdkakemuffins och anna fixar saften.

Just nu sitter jag och letar recept på smörgåstårtor eftersom att det är det vi kommer bjuda på på måndag när folk kommer och firar mig. Jag tänkte göra två stycken, en mer köttig med rostbiff och sånt och en med mer skaldjur.


Hur god ser inte denna ut o va? :)



Kommentarer
Postat av: Linda

jättefin bakgrund. :)

2008-12-17 @ 22:36:36
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0