Nytt utseende

Jadå då har man fixat lite på bloggen.
det var första gången och jag kommer nog inte göra det igen på ett tag.
vilket helvete det var, antingen är jag smått trög eller så är det helt enkelt väldigt krångligt.
men iallafall jag hoppas att det blir lite uppskattat iallafall, glada färger.

Idag har det inte hänt  så mycket tänkte jag säga men vafan det har ju varit jordskalv!
först tyckte jag att folk förstorade det men nu har jag fattat det.
Det hade tydligen varit någon som känt av något vid 1 inatt och då var jag också vaken men kände inte ett dugg.
men mellan 06.15-06.20 så vaknade både jag och eddie och fattade inte vad som hände.
jag kände självklart att det skakade i hela huset men jag trodde jag drömde så jag somnade om, eddie likaså.
kom fram till att jag inte hade drömt på morgonen när vi vaknade och eddie frågade mig om jag också hade känt något.
det är lite synd att man inte var vaken och vid medvetande för det hade varit väldigt häftigt / intressant att få uppleva det när man var vid medvetande.

Annars idag har jag varit i skolan, egenvård och samhälle.
jobbade inte alltför mycket på egenvården eftersom att alla datorer var upptagna och dom som inte var upptagna fanns det ingen ström till!
sen på samhället så hade vi prov, jag skrev på 10/12 frågor och hoppas på ett godkänt.
ikväll ska jag plugga till sjukvårdsprovet som är direkt imorgon kl 10.10.
jag ska verkligen plugga efter maten så att det går bra!

tänkte mig ett litet inlägg men det är svårt att hejda sig när man väl börjat skriva .
men nu får jag ta och avsluta för ingen lär väl orka läsa ändå.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0