Skola

hej läsare!
just nu sitter jag i skolan och har egenvård, skriver om smärta.
t.ex historik, smärttyper osv.
jag har nu fått ett prov avklarat och har ett prov kvar imorgon.
jag råkade offra mig till att baka muffins till fredag eftersom att skolan inte har några pengar alls att lägga på vår avslutningsfika, så jag ska göra kladdkakemuffinsen jag gjorde igår och anna ska köpa saft. vi är duktiga :)

hittade bilder på datorn på balklänningar och det känns som det är dags nu.
men om jag nu ska göra bröstförminskningen så kan jag ju inte köpa en balklänning nu för då lär den ju inte passa efter operationen.

men iallafall här är bild på två snygga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0