summering av helgen

nej det har inte hänt alltför mycket i helgen.

i fredes var jag på begravning och efter det åkte jag och eddie hem till mig, åt kinamat och lite sånt.

i går så vaknade jag vid tretiden, eddie kom hit vid åtta sen stack vi och handlade lite på maxi, blev ananas med mera.

sen ut och burna lite i stan vid halv 1 haha :P nejmen vi körde en liten runda för jag var sjukt rastlös.

idag vaknade jag kvart i 1 och skulle på kalas hos mormor klockan två, så har nu varit där med min galna släkt.

efter det har jag hunnit kränga pizza och snart kommer eddie.

<:AtomicElement mce_serialized="6"> 

imorgon ska jag, elin, madde och therese till tyringe och jobba lite med projektarbetet.

sen är det rätt fullt den veckan, firande av mig, två prov, skolavslutning, trelleborg & lite till.

måste även handla julklappar till eddie eftersom att det inte är gjort ännu, och beställa tid för färgning, ska kolla på headwig, dom var nog billiga där så ska kolla upp det imorgon, det lär nog inte vara många som färgar håret den 23e så jag håller tummarna om att jag får en tid.

<:AtomicElement mce_serialized="6">
nu orkar jag inte skriva mer, det kommer nog mer sen när det har hänt lite grejer
puss och kram

<:AtomicElement mce_serialized="6"> 

Plain white t´s - natural disaster


Kommentarer
Postat av: Linda

jo.. sett a beautiful mind. Sinnessjukt bra. :D:D



Fy fan. jag håller på att bli tokig av den här jävla mensen. Hatar det. känns ju som att det är något fel på en. Skönt att höra att det är samma för dig. Fast.. då kanske det är fel på oss båda två :O

2008-12-15 @ 10:27:24
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0