Torsdag

jag har varit hemskt duktig idag, gick upp vid sju, hann käka frukost och allt och var ändå i tid till första lektionen kvart över åtta, hade då religion och efter detta samhälle, mat på det och avslutade dagen med svenska.
Man blir helt störd av att ha svenska med lasse, det märktes på mig och therese, speciellt på mig haha :)
sen jag, therese och madde med kennie till öb, jag köpte mig en jultomte som therese sedan krossade i bilen , så taskigt :( men den gick o käka ändå haha.
sen vidare till maxi där vi hittade elin, hon åkte också med till stan, jag, therese och elin hoppa av vid stationen och sen tog therese bussen, jag och elin bestämde oss för att stanna kvar på stan en liten runda vi var på nisses och testade sköna massagestolar, på ur&penn, kristallen, och H&M där vi provade en himla massa.
jag köpte julklapp till pappa idag också så nu har jag bara till eddie kvar, men den är ju den svåraste!
jag köpte två par öronhängen på ur&penn också, jag kan lägga upp en bild för dom som är intresserade
Nu sitter jag här med ett tjockt skrivhäfte och tänkte plugga lite i svenska, samhälle och främst religionsuppgifter som jag tänkte lämna in imorgon.
så nu tänker jag faktiskt inte skriva mer!
ha en trevlig kväll , puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0