Trelleborg

jaomen var i trelleborg idag och firade farfar, vi fick god mat och sen gick jag , sanne , sara och frida och shoppade lite på citygross :)
det var tänkt att jag skulle köra ner dit men det var halt som tusan ute så fick inte :(
ska köra ner till farmor på tisdag istället.

idag har jag och pappa fixat smörgåstårtor till imorgon, det blev två stycken med olika röror.
i den ena är det tonfiskröra och ägg+räkröra och den ska garneras med räkor, svart kaviar, ägg osv.
den andra blev en sorts leverpastejröra med bostongurka och skinkröra med purjolök, den tänkte jag garnera med sallad, skinka, rostbiff , paprika osv.
det blir nog bra hoppas jag , pappa hjälpte mig me o smaka av rörorna och det var jättegott så jag hoppas att det blir uppskattat. det är ju trots allt första gången jag gör smörgåstårta!

efter det så blandade jag mig en drink :P
3 cl melonmix
3 cl vodka
ananasjuice
massa is

den blev sjukligt god!

snart tänkte jag baka lite schakrutor, om jag orkar. vet inte om jag gör det faktiskt.
imorgon kommer det hit folk vid femtiden, faster med man, sanne och frida, inklusive farmor.
sen mammas och pappas kompisar plus två barn.

innan det så blir jag bjuden på mcdonaldsfrukost av eddie :)
sen efter det så ska jag ta mig till maxi och köpa en dosa snus :P härligt som tusan kommer det bli,
visserligen har jag snus nu va , men har inte köpt det själv.
den första lagliga dosan, ska nog köra på stort och köpa general bara för att fira :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0