we didnt start the fire

har nyss kommit hem och hunnit äta, var i skolan idag.
hann med samhälle och svenska, hade muntliga på svenskan, gick väl okey, stammade inte iallafall :) haha
efter skolan drog jag upp till stan med therese och vi mötte elin och vidare till H&M där det blev lite fynd för mig.
jag köpte ett lila nagellack, i hopp om att jag vill använda det för att det är så snyggt, så kanske jag slutar bita på naglarna. sen köpte jag ett par örhängen och tre par halsband.
efter det så drog elin och therese hem och jag blev upphämtad av päronen, vidare till kusin elmas dagis där det var julsånger och fika.
efter det vidare till maxi för att handla mat till idag.
för mig blev det ekologisk pasta med spenat, ost och musslor.

Ja just det mamma ringde till citadellkliniken idag och tjejen hon pratade med var hur trevlig som helst.
hon sa att dom just nu inte hade något avtal med landstinget men dom ska skriva på i vår.
så jag skulle ringa dit i februari-mars, det är ju trots allt bara 2-3 månader.
ser verkligen fram emot detta nu!

ikväll blir det tv och sen lär jag nog somna rätt så fort.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0