Lektion

 yo yo.
sitter och har samhälles lektion nu, ska skriva om en organisation, jag har valt läkare utan gränser.
fattar inte mycket från hemsidan, orkar inte läsa all text, vilket är en hel del.
idag har vi haft op hittills, kom ca 15 minuter sen, fattar inte varför jag alltid lyckas bli sen.

har op i eftermiddag också, ska kolla på film då, hoppas bara att det inte är obligatoriskt, jag hatar film, eller iallafall i skolan, inte kul o sitta på en hård stol, då kvittar det vilken film det än är för det suger lika mycket.
svenska i eftermiddag också, har ett stort prov om medeltiden, vi har fått ett stort häfte vi ska plugga på men palla sitta o läsa ett tjockt häfte man lär sig inte ett piss på det.

ska upp till tandläkaren idag och avboka min tid, ska ju till nävlinge på fredag och hälsa på med malin.
det ska bli riktigt nice, det har gått två år sen jag gick där och jag har bara hunnit hälsa på en gång så det ska bli skoj.

palla att alla ska till siesta och inte jag, störigt att jag fick reda på att hotellet i polen bara kosta 1510:-  jag trodde de kosta 2000:- så nu har jag handlat upp mina pengar, så har inte råd med siesta, det skulle varit jävligt kul fastän det bara är tre band som är bra, millencolin, moneybrother och adam tensta.

menmen, så på torsdag ska jag förhoppningsvis träffa malin tengheden en liten stund och kanske bege oss till kupan och kolla lite, känner ett sug efter en ny väska.
och på torsdag så firar jag och eddie 8 månader så han ska jävlar i de inte till siesta då :P
haha men men

pallar inte skriva mer nu, adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0