regn ?

tjoo, eftersom att alla andra har en så var jag också tvungen, svag för grupptrycket haha :)

denna flottiga måndagen händer det inte så mycket
hade sovmorgon idag och svenska kl 10.10 kom dit och då satt det någon annan lärare
där som bara tog närvaron sen gick hon.
kändes lagom lönt att ens sticka dit, men iallafall satt där nån timme max sen
cyklade jag ner till stan med anna, sara och elin,
jag gick vidare till H&M och hittade en skitfin topp för 80:-
body lotion för 30:- en ring för 30:- och läppglans för 20:-
jag kollade igenom några andra affärer som lindex, kappahl och ur&penn
sen cyklade jag hem, sen har jag inte gjort mer än suttit här och vid tvn.
har börjat på ett häfte vi fått på op´n , inte lite tjockt :P
kulturell omvårdnad ?
massa skit, men känner att det är lika bra och göra det nu än att jag inte får det gjort alls.

nu orkar jag inte skriva mer!

OVER AND OUT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0