Äntligen en outfit!

Ja jag mötte upp elin på stationen vid 10 idag, sen bar det av till kupan.
Jag tänkte att jag inte skulle hitta något, bättre det än att bli besviken och inte hitta något.
Vi börjar titta igenom bland kläderna och plötsligt hör jag elin säga "men denna är ju väldigt färggrann" och jag tittar bort och där är världens fränaste klänning, aaah tack för att du såg den elin tack vare dig kan jag nu andas ut.
det är en svart klänning med vita prickar och ränder plus massa blommor i rosa,gult, blått och grönt, den kostade bara 40 :- :) och till det hittade jag ett gult och ett rosa halsband, ska ha båda samtidigt, båda halsbanden för 30:- och sen hittade jag en gul sjal för 10:-
Har varit så himla glad hela dagen för att jag hittat något.
till klänningen, halsbanden och sjalen ska jag ha en knallgrön väska som jag redan har, gula örhängen, rosa tights, rosa benvärmare och knallblåa pumps. så alla färger i klänningen kommer finnas i accesoarer också, man kan ju blanda en himla massa färger.
I skolan har jag varit rätt duktig, eller iallafall på egenvården, är i princip nästan helt klar med ett arbete som ska va klart om två veckor typ.

Var uppe hos sara en runda också och skulle se om hon hade dom blåa pumpsen, hon påstod att hon inte hittade dom och hade kollat i förrådet i källaren, men när erik kollade så hittade han dom :)
så nu har jag allt jag behöver förutom rosa tights, det ska jag köpa på H&M imorgon, hoppas bara att det är rätt rosa.
Hittade ett par helt nya, oanvända skor hos sara också, fick köpa dom för 150:- och dom är helt underbara.

Här kommer lite bilder :)

Klänningen, halsbanden, sjalen och väskan :)



Pumpsen som jag ska ha till på fredag



Skorna jag köpte av syrran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0